MTÜ EESTI RAUDTEELASTE LIIT
reg. kood 80309421 Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn
info@raudteelasteliit.ee
www.raudteelasteliit.ee
Tel. +372 53 447 771, +372 58 318 428, +372 52 52 302
Eesti Raudtee -pidevas liikumises
Kõikide raudteelaste koondamine, eesmärgiga säilitada raudteetranspordi arengu ajalugu Eestis, terasmagistraali kroonikasse läinud tähtpäevade ja nimede tunnustamine;
Raudteel sündinud traditsioonide ja kommete säilitamine;
Raudteetranspordi populariseerimisele suunatud mitmekesiste ürituste läbiviimine, endiste ja tänaste rauteelaste kohtumiste organiseerimine;
Pidev koostöö raudteetranspordi organisatsioonidega, raudtee objektide külastamised.
FOTO: Raudteelastepäev Lavassaares.
Endiste raudteelaste MTÜ liikmed saabusid
kitsarööpmelisega rongiga Lavassaarde. 1.08.2020.a
Raudtee patriootide-endiste raudteelaste ja teiste raudteealaste huviliste koondamise idee, selleks et säilitada raudtee ajalugu, võtta osa raudteetranspordi kultuuriajalooliste tähtpäevade ja objektide taastamisest ning tutvustamisest, sündis juba ammu.
EESTI RAUDTEE HALASTUSFONDIST
KUNI EESTI RAUDTEELASTE LIIDUNI
Eesti raudteeliikluse ajalugu algab 1862.aastal. Vene impeeriumi, kelle koosseisu Eesti tol ajal kuulus,
AJALOOS KAOTATUD PÄRANDUS
KUIDAS SAADA EESTI RAUDTEELASTE LIIDU LIIKMEKS?
"Raudtee on riik riigis," ütlesid inimesed sageli.
Võib-olla kajastas see vaide raudteetranspordi tähtsust riikide arengus.
Raudtee pole ainult rööpad ja liiprid.
Seal on palju tehnikat, ettevõtteid ja organisatsioone,
Nende raudteelaste nimed jäätvustatud Eesti raudtee ajaloos.
Selle nimekirja täiendamiseks saatke meile teie arvates tähelepanuvseid inimeste nimesid, kes oleksid väärt antud
nimekirja
lisada...
© EESTI RAUDTEELASTE LIIT 2021
Vabandage,
see kodulehe osa koostatakse veel ja ajutiselt ei ole kättesaadav!
Vedur C30-M on ette nähtud manööverdamiseks ja liiniteeninduseks 1520 mm rööpmelaiusel.
Veduril on 1550 kW (2079 hj) diiselmootor.
Uuendatud C30-M diiselvedur on
AS Operaili ja Tehhi firma CZ Loko ühisprojekt.
Vedur ehitati ümber ja komplekteeriti Eestis Operaili Tapa depoos.
Veduri alusraam ja veermik pärinevad algselt GE С30-7Ai vedurilt, moodulid on tarnitud CZ Lokolt.
Veduri jõuallikaks on diiselmootor Caterpillar 3512CHD ja generaator
Siemens
1FC2 631-6.
rahandusministeerium sai ülesande tegeleda raudteeühenduse küsimusega Sankt-Peterburgi, Tallinna ja balti sadamalinna Paldiski vahel.
Idee tekkimise algusest kuni selle realiseerimiseni kulusid mõned aastad. Tulemusena, esimene vedur, mis saabus Estlandi kubermangu 2.detsembril (20.novembril vkj.) 1869.aastal
ja kandis uhket nime "Peeter Esimene",
sõitis mööda siinseid
rööpapaare 1870.aastal.
spetsialiseeritud õppeasutusi, meditsiiniasutusi, uurimislaboreid, lasteasutusi ja kultuuriasutusi ning hulgaliselt erinevaid struktuure ja osakondi.
Vaatame, millise pagasiga
Eesti Raudtee elas ...
RAUDTEELASTE PÄEV TAPAL...